Monday, May 26, 2008

Enjoykan Diri...

Hari sabtu lepas, jadual cD padat gilew.. Paginye ke Raub, memenuhi undangan majlis perkahwinan.. Petangnye pula sesi berpoye-poye ngan geng mental... huhuhu. Tatau la hidup cD cene tanpa dowang nie, tiap kali bersama hapi jer manjang... segala belenggu dapat di campak jejauh. Thanks kekawan ku cayang... Muahhh kat pp Kamoo sume.

Kali nie lokasi untuk berpoye-poye adalah di Pavilion.. huhuh terasa bagaikan golongan elit sebentar. Orang heboh bercerita tentang kehebatan Pavilion, tapi bagi cD yang telah beberapa kali menjejakkan kaki disini x terasa teruja langsung.. Tatau ngape. Apa salahnya sesekali tukar angin kan.. jauh perjalanan luas viewnye kan.. opssss.. Kunjungan ke Pavilion bukan semata-mata untuk berpoye-poye jer, kitorang sebenarnya g tengok Indiana Jones.. Nanti cD citer pasal movie nie.. Kalau dah berkumpul sama-sama ngan geng mental, x sah kalau mental tu nak dok diam. Mula la nak snap-snap sana, snap-snap sini...

Nie sebahagian dari pic-pic yang terlepas dan diluluskan untuk tontonan umum.. huhuh

Happy Together....

Happynyer kami........

Pose nie jer yg termampu.. huhuh

pose fav cD, muncung....

cD n Khai

Kak Izz nak jadi kuda...

Fash n Kak Izz

Sakan seharian berpoye-poye, terasa letih sangat.. so perhentian terakhir adalah umah Khai. Kitorang plan tengok Konsert Akhir AF kat umah Khai.. Ermmm macam biasa konsert hambar dan boring.. malas nak citer panjang...

-cDapee-

1 comment:

Anonymous said...

ayooooo banyakk gambo mak hayammmmmm makan hatieee tgk gambo lallalala