Monday, May 5, 2008

Happy Birthday SaCha...

Happy Birthday 2 U,
Happy Birthday 2 U,
Happy Birthday 2 SaCha
Happy Birthday 2 U........

Semalam cD hapi sangat-sangat coz dapat celeb besday Sacha. Lama sungguh x jumpe SaCha, maklum ler masing-masing terjebak dalam kancah masalah yang rumit dan sukar. Hanya yang tabah seperti cD da SaCha jer mampu tangani sumer nie.. huhuhu

Moga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki.. Amin..

Berlokasikan kedai kek yang merahsiakan resepinya itu.. cD, Abang eQ dan Zizi meraikan besday SaCha dengan sederhana tapi meriah dan penuh kasih sayang... opssss, saje nak undang kontroversi kan.. Macam yang Abang eQ kata, banyak rahsia antara kami bertiga, semuanya tersimpul rapi. Sebagai kawan itu juga yang cD harapkan, kepercayaan dan kejujuran. Semoga apa yang terjalin antara kita kekal selamanya.. Tapi maaflah coz budak Humble tu banyak sangat yang dirahsiakan, bukan tamoo berkongsi kedukaan tapi itulah dirinya.. Hapi jer mukanya... Humble la sangat, but still the best katanye...

Thanks zizi coz pic nie menyerlahkan ke"comelan" cD... huhuh

Untuk SaCha.. hadapi segalanya dengan kesabaran, cD n Abang eQ sentiasa ada.. Muahhhh kat pp.

-cDapee-

4 comments:

eqbalzack said...

hmmm....nampaknya lepas ni kita bikin skandal kat blog je la cD....ok tak? hehehe

-cDapee- said...

Skandal? Namoo laaa, cD x larat nak lari nanti kena kejar dek paparazi.. huhuhu

No OnE said...

meh la SaCHa jadi paparazzi aka yg diskandalkan..auww...i loike!..thx cD sebab muAHs pipiku di dlm ini..aduh2!

-cDapee- said...

Huhuhuh.. kalau SaCha ok jer.. cD akan cuba berlari-lari anak.. kekek.. muahhh kat pp lagi.