Friday, July 11, 2008

Haziq Lawat Uncle cD...

Sonoknye ari nie....

Tadi Haziq datang, huhuhu datang melawat uncle cD... Sonok sangat dapat pelok, ciom, pelok lagi n ciom lagi... huhuhu. Baru jer berkira-kira nak minta E mmskan pic Haziq, x sangka plak dapat kejutan kedatangan Haziq ari nie.. Dak comey nie bertambah-tambah comey skang.. x lama lagi kalah la uncle cD... huhuuh.

Haziq nie manja sangat laaa, ngan sumer orang dia nak, mesra alam sangat... Puas la pp tu asyik kena tonyoh jer manjang.. eeeiii akak2 n makcik2 kat cnie busyok-busyok kan Haziq.. Uncle cD jer mangi kan...

Manja... busyok uncle nie...


Muahhhh kat pp...


Mata dah layuuu.. Haziq ngantok laaa..


Pose ngantok la uncle....

Apa yang lagi sonok melainkan dapat pelok Haziq?? Maybe Hellboy II... huhuhu Yeyyyyyyy malam nie g tengok HellboyII ngan akak sha, khai n nana... Sonoknyer... 11 Julai 2008, hari yang penuh keseronokkan...

-cD-

5 comments:

chekGOrebel said...

cD apee.. blog lama dah delete.. welcome to new blog; http://chekgorebel.blogspot.com

No OnE said...

uncle cD? tak terasa tua ke cD?ekekeke

-cDapee- said...

x terasa pun... coz ade yg lebih tua dari cD... sape ehhh? huhuhuh

No OnE said...

saper?!..pandang kiri kanan atas bawah..wuahaha

budleee said...

halooo

dtg menjenguk dari blog si putera brunei..

i got a nephew with the same name too :D