Tuesday, August 5, 2008

Berpoye-Poye di Proton City...

Ahad
03 Ogos 2008
Proton City, Tanjong Malim

Proton City
Nurtured by Nature, Powered by Technology...

Alang-alang da sampai kampung Fash kat Tanjong Malim tu, cD sempat turun mencemar duli buat kesekian kalinya... kerap benar mencemar duli kan? Matilaaa tercemar katanya. Lokasi mencemar duli merangkap berpoye-poye adalah Proton City, Tanjong Malim. Gile laaa tempat nie, chantek...... X sia-sia cD turun mencemar duli kat sini coz kawasannya hijau dan segar, terasa tenang dalam kedamaian..

Maklumat lanjut klik je sini --->> Proton City

Kalau ade rezeki cD teringin nak bermastautin kat sini, jauh dari segala noda-noda kota.. Segalanya masih terpelihara dan menjanjikan satu kedamaian yang menyegarkan.. Syok gile. Hampir 2 jam gak la kami berpoye-poye kat sini sambil menikmati keindahan gabungan alam semulajadi dan buatan... Cite panjang lebar pun x guna kan, tengoklah sendiri aktiviti berpoye-poye cD, Khai n Fash yang sempat disnap-snap ari tu..

Enjoy...


Suka pose nie.. ANTM sangat...







-cD-

7 comments:

Anonymous said...

ya ammpunnn cantek nyer gambooo

budleee said...

hik hik speaking of ANTM

gurl you only have one face, its a signature face but you need to versatile with your face and work other angles that might work with you :p

-cD- said...

Ayoooo miss Tyra da komen... sujud... huhuhu

ima said...

chantek banget tempatnyer....

Hidney said...

pernah ler gi sana sekali. thanks to sorang hamba Allah ni yang tersilap jalan sampai tersesat kat sana. tapi memang berbaloi. tak dapat beli rumah banglo kat sana, beli pondok guard kat main enterance pun jadi la. huhuhu

-cD- said...

Berusaha untuk dapatkan gak sebijik umah kat sana... chaiyok chaiyok...

Anonymous said...

wow!...cam meriah je...baguslah camtue...tanak sedey2.....babai and take care!!!