Monday, August 11, 2008

Fotografi Perfume Terbaru cD...

Sesi Fotografi Perfume Terbaru cD
08/08/08
KLCC, Kuala Lumpur

Matilah tajuk entri berangan...

cD sebagai duta, merangkap model n pemilik perfume nie dengan berbesar hati melancarkan produk terbaru dari koleksi musim dingin 2008... Matilah berangan. cD bersama 2 lagi model tempelan iaitu eQbal dan SaCha telah berusaha memberikan pose terbaik untuk sesi fotografi perfume tersebut.. cD sengaja menampilkan 2 wajah baru untuk koleksi kali nie, maklumlah nak tolon kekawan... Dowang pun nak menuju puncak gak kan?? huhuhu

Enjoy....



Model Macho...


Wajah baru Koleksi cD Dingin 2008..


Wajah baru Koleksi Dingin 2008..


pose manje...


Letihlah sesi nie.....


-cD-

10 comments:

kin said...

phewiittt.... 5 kali gaks ;D

" D Chomelest"

RizaL said...

sudeh!!! berangan betul pangeran bercemar duli nih hheheheeheh

abg eq... said...

wahhh...gua jadik duta perfume ~cD~...!

gua nak royalty bro sebab gua artis tempelan fofular sekarang...

sanggup bayar ke?? hehe

*** nape la cD letak pic mendongak tu?? komersial ke???

-cD- said...

Alaa zal, sesekali kan... jelez la tu..

-cD- said...

kak kin n the geng, mekacih... huhuhu. Abg eQ kalau nak royalty ade syarat... huhuhu

No OnE said...

apa syaratnyer abg eq nyer royalty tu cD..ekeke..nak gak tau ni..

-cD- said...

Wahhh akak sha pun nak tuntut royalty dari adik cD kew? huhuhu

Hidney said...

fffffffffffffffffeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!! sekian terima kasih...

akusiktauk said...

eleh.
mentang2 r nama brand tu CD.
:p
btw,nice pic.

abg eq... said...

sha, kita mintak royalti dgn cd...belanja tengok wayang...alamak cd! lupa nak bayar tiket wayang kat cd...hehehe