Monday, August 25, 2008

I'm Back!!!...

Chak..........

Yeyyyyy, cD kembali bersiaran setelah berehat untuk seketika... Wendoooonye kat Kamoo sumer, muah muah sket kat pp tu. Wendooo kat cD x? huhuhu.

Tak banyak kejadian yang menarik berlaku sepanjang cD x bersiaran... Study je manjang sampai demam-demam katanya. Sehingga tercoretnya entri nie cD still demam lagi, tatau bile nak kebahnya.. Tapi Alhamdulillah cD masih kuat dan mampu berpoye-poye seadanya, idak ler terlantar di kamar beradu or hospital skalipun...

so cD akan kembali mewarnai hidup Kamoo sumer dengan coretan-coretan yang pastinya lebih hangat daripada biasa.. (matilah curi slogan hotfm skali lagi). Nantikan kemunculan entri-entri berikutnya.. Muahhhh

-cD-

4 comments:

abg eq... said...

knp cD kelihatan kurus...??

-cD- said...

jangan terpedaya dengan pandangan mata... cD cuba kaburkan lemak-lemak yg wujud..

Anonymous said...

hmm... memang musim demam "manje" ...huhu... ni cD jangkit drpd abg Eq ke...or Abg Eq yg berjangkit drpd cD??....hehe Anyway hope u'll get well soon ya. Org kalau nak baik demam cecepat takleh mkn cokelat cD...pantang tu.... psstt drpd membazir..pas kat kin jer kay ...LOL ;D

-cD- said...

musim ke kak kin? cD nak sebarkan virus nie ler, biar satu M'sia demam manje.. wakakak.. coklat adelah penawar bagi cD.