Wednesday, September 10, 2008

cD Men"comey"kan Diri...

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan ke-10 buat semuanya... Entri bergambar katanya, cD tengah feeling2 comey skang nie.. Sejuk gile coz kat luar tu hujan lite-lite gitu.. Keje lak x berapa nak ada ari nie, so kesempatan yang ada cD manfaatkan dengan meng "snap-snap" kan diri dengan pose2 comey... huhuhuh





p/s: berjayakah cD men"comey"kan dirinya??

-cD-

20 comments:

RizaL said...

sesungguh cD tidak berjaya men"comey"kan diri...
sebab-sebab utama... cD dah mmg comey, mcmana nak comey kan lagi huhuhu *hugs*

-cD- said...

ermmm so sweet, zal puji nie ade pe2 kew? huhuhhu

ilhamansiz said...

c.o.m.e.y

ilhamansiz said...

c.o.m.e.y =)

Hidney said...

sangat... hehehe

akusiktauk said...

selalu je uat muke chumel.
kang ilang 'mahkota' tu br tau.
lan g tarik balek br tau.
:p
hu3.

-cD- said...

ucuk... "sangat" tu bermakna comey or tidak? huhuhuuh

-cD- said...

alaaa lan, jgn arr tarik balik.. cD cuma gunakan aset yg ada jer.. huhuhu

DaK haNIe said...

incek ini chumell bangat...
[tarik pp dierrrr..hohoho]

eQ said...

mcm buat marketing je...hehe

abg eq demam ni..nak air nenas...oppsss

-cD- said...

ishhh batal air sembahyang sentuh2 pp cD... oopsssss

-cD- said...

Marketing? huhuhu paham2 ler nak raye kan? ooppsss alalalaa deman sentap ke? nanti cD anta ke umah..

eQ said...

ye kot! doktor dah diagnose abg eq...dia kata abg eq perlu air nenas secepat mungkin..hahahaha

-cD- said...

ok ok... nanti cD anta ke umah ehhh... cian dia demam...

le célibataire said...

chomeyyyyy nyer

-cD- said...

meow meow, sambil gesel2 kat kaki...

RizaL said...

nak ikot antaq air nenas nanti :P huhu

-cD- said...

Hishhh gatai ehhh, nak kena jangkit ke?

Hidney said...

reel ikut hantar air nenas tu ke uma abang eq ek... tapi reel tak leh nak minum air tu. nanti bengkak. wakakaka

-cD- said...

ermmm air tu da selamat sampai... cian tol tengok abg ek kena flu... huhuh