Monday, September 22, 2008

Di Tag Katanye...

Ayoooo sentap... kena Tag di bulan puasa katanya, nak tanak kena gak menjawab... Matilah cD da jadi OKU ari nie, lutut macam nak tercabut jer... Apa kes nie?? Ermmm semalam cD join rombongan cik kiah mencemar duli di Masjid India n Jalan TAR gituuuuuuuu.. Gigih nie shopping raye, hasilnya nan adooooo... siap jalan kaki dari Masjid Jamek ke Kg Baru lagik... Mekacih la korang-korang (Khai, Kak Eny n Fash yang tergamak mengheret cD dalam kancah rombongan cik kiah nie... sentapppppppp)

Ok, ok moh kita jawab tag nie...

Mana x sentap, bukan sowang yang tag cD tapi 2 orang, mereka-mereka yang bertanggungjawab TAG cD adalah macik Hunny Bunny dan Abang Khairul (motif panggil abang? huhuhuh)

* link to your tagger and post these rules on your blog
* share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird
* tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs
* let them know they're tagged by leaving a comment on their blog

1. Kasut
Ermmm lately nie taste cD adelah heels 3 inci gituuuuuu, larikkkkk.. huhuhu Matilah kena carut lepas nie, nak wat cene dah terkena sumpahan heels bertatah berlian katanya...

2. Korek
Ermmm kalau diberi pilihan cD lebih suke korek idong dari korek tinge... huhuhuh larik lagik (hamek ko jawapan bernas cD, brani ler tag cD lagik)

3. Buah
cD suke gile kat buah pisang... selain sedap, bentuknya juga menarik.. oopssss sepanjang bulan ramadhan nie, pisang adalah menu berbuka puasa cD...

4. Warna
Ermmm cD suka kaler merah... kete cD kaler merah, hp cD pun merah.. dalam kete ade payung kaler merah.. baju cD berdozen kaler merah... ermmm selain merah cD suke kaler-kaler bumi kita.. (hijau, coklat n biru)

5. Lesen
cD cuma ade lesen B2 dan D jer... ermmm lesen kete n motor ler tu... tapi hajat nak amek lesen kapat terbang ujung taun nie, senang nak terbang sana sini katanya... larikkkkkkkk

6. Perfume
cD biasenya jarang tukar2 perfume nie, setia katanya... fav cD adelah Clinique Happy 4 Men... Sedap gile bau Happy nie, seswai ler ngan cD yang sentiasa Happy katanya...

7. Hobi
Ermmm cD ade banyak hobi yang berfaedah, antaranya:
* Nonton movie, 3 kali seminggu..
* Main bowling
* Pose-pose chantek (bergambar ler...)

Skang rasakan, cD nak TAG kamooo lak... Antara mangsanya adelah seperti berikut:

1. Ucuk
2.
Sue
3.
Kak Kin
4.
Nuar
5.
Akim
6.
Rizal
7.
Ritz

Matilah korang... huhuhuh.. cD larik dulu, ampun dan maaf dipinta, Selamat Hari Raye...

-cD-

9 comments:

Hidney said...

ahh tidaaaaaaaak!

amirul usheruff dzulkarnain said...

mencemar duli kt masjid india katanya..kalo berani cuba pakai heels berlian sambil wat video klip raya kat masjid india..ko tgk bape ramai mat bangla keliling kt ko..

-cD- said...

wakakakahh.. saket pewot aku gelak.. ermm plan nyer mmg nak pakai ari tu, tapi memandangkan rombongan cik kiah tu berjalan kaki.. mak x sanggup.... huhuh

budleee said...

hik2

siot jer jwapan..

but i love clinique happy sejak ia di perkenalkan :D

tapi malangnya duitnya enggak cukup :D

amirul usheruff dzulkarnain said...

jgn lupa kebaya pendek..korset n rambut gerbang..kompem setanding kak pah..pastu ko pose depan mydin masjid jamek sambil nyanyi lagu raya kak pah..untung2 dapat tambah poket money utk raya..(matilah aku ngajar ko perform dpn public kan)..larikkkk.....

you are now in my zone said...

kemain! haha :p

-cD- said...

ermm sama la budlee, mmg fav cD dari dulu... ermmm 50ml jer da RM120, tapi berbaloi..

-cD- said...

ermmm acap kena jadi mentor nie, byk yang cD kena belajar lagi nie...

-cD- said...

sesekali melawak nuar... huhuhu tapi cam x kelakar kan? ko pikir la sendirik.. (motif nabil)