Monday, September 8, 2008

Dynas Mokhtar...

Dynas Mokhtar, siapa yang x kenal dengan aktres cantik dan tinggi lampai nie? Dynas atau nama sebenarnya Wan Intan Edrinas Datuk Wan Mokhtar bukan sahaja cantik, malah mampu menghidupkan watak yang dilakonkannya. Lihat saja kemampuannya dalam drama bersiri Susuk dan yang terbaru watak Leeya dalam Ezora. Pasti ramai yang benci dan makan hati dengan Leeya kan? Perempuan yang mampu lakukan apa saja untuk memenuhi dan mencapai keinginannya..

Ermmm ngape tetiba cD wat entri Dynas ehhh? Jeng jeng jeng... sebenarnya semalam cD jumpa Dynas kat "Dynas and Awal Celebrity Style". Diam-diam Dynas buat business ngan Awal. Banyak gak pakaian dan aksesori "style Dynas" kat sini... Suka gile akak Sha, Mona n Ain shopping kat stall Dynas nie, borong belt katanya... Penampilan ala-ala Dynas ler pas nie kan?? huhuhu..

Sonok gile jumpe ngan Dynas nie, dah la cantik... peramah lak tu.. cD siap tanye lagi kepala tu dah ok ke? Dynas senyum n jawab.. Belum ok sangat, pukul 12 nanti dia meroyan balik... huhuhu.. kelas.. (dalam Ezora kan Leeya jadi gile).

Sempat gak snap-snap ngan Dynas semalam, nanti Dynas akan buka butik kat Hartamas... kitorang akan dijemput pada hari pelancarannya tu, jgn jelez...

Mona, akak Sha, cD, Dynas n Ain...

Abg eQ sure jeles coz cD bergambar ngan Dynas...

-cD-

8 comments:

eQ said...

tak jeles lah!

abg eq jeles kalau cD & the gang ambik gambar dengan M Daud Kilau jer...

-cD- said...

x der maknenya... namooo arr amek ngan M Daud Kilau, tu idola abg kan? wakakakah

salwanie said...

cd...

wah sgt best kan dpt bergambar ngn dynas.....

nak buka kat hartamas,
x blh ketinggalan nie:)

~salam ramadhan~

kin said...

... baru tahu cD Chomel memang comel orgnya... kak kin lebih kurang sama tinggi dgn dynas... huhu

-cD- said...

tu ler, nanti live jangan pengsan sudah... huhuhu

Hidney said...

setuju dengan abang eq (dan reel setuju dengan ucuk yg abang eq minat giler dgn m daud kilau. siap ada poster besar lagi kat belakang pintu bilik oppppsss)

akusiktauk said...

dynas mmg cantek n tinggi lampai.
:p
jelez r.

Anonymous said...

perlu memeriksa:)