Tuesday, September 23, 2008

Restoran Nelayan Titiwangsa Yang Adoooooo...

Sabtu
20 September 2008
(20 Ramadhan 1429)
Restoran Nelayan Titiwangsa
Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur.


Ermmm entri nie lewat sket cD publish, bukan pe cuma bz sket dekat-dekat nak raya nie... semua keje kena siapkan dulu coz nak cuti panjang kan.. Alkisahnya, sabtu lepas cD telah diundang untuk berbuka puasa beramai-ramai (Hanie n the gang).. cD cuma kenal Hanie sowang je, yang lelain tu memember Hanie... Apa yang bestnya dowang nie sumer pale gilew2, kira cD leh tumpang sekaki laaa... Joe yang paling sengal, oopsss ampun bro.. Lokasi yang dowang nie pilih adalah Restoran Nelayan Titiwangsa... Ermmm cD follow jer, walaupun berat hati untuk melangkah cececceehh.. cD bukan ape, banyak cite yang cD dengar tentang Restoran Nelayan nie, tatau ler ianya sekadar khabar angin or betul... demi undangan kekawan cD turuti juga huhuhuh.


Ermmm entri kali nie cD memang nak komen banyak-banyak coz hati cD panas sangat dengan apa yang telah terjadi disepanjang berbuka puasa di Restoran Nelayan tersebut. cD bukan nak hentam sesuka hati, tapi cD cuba luahkan rasa ketidakpuasan yang melanda... kekeke antaranya:-

1. Promosi yang diwarwarkan amatlah hebat, kononnya Ramadhan Buffet 5 in 1 RM35 hengget saja... Haloooo korang jangan terpedaya ehhh, tu harga makanan je tidak termasuk air.. Matilah cD dah order segala macam air nie tetiba RM34 cik... Apakah??? Kena bayar lagi?? sentap siot....

2. Makanan yang kononnya 5 in 1 tu, cam hanjeng sangat... oopsss matilah tercarut. Sakit hati sungguh, lauk pauk x sampai 15 jenis... steamboat lak sedih, nanges jer tengok udang ngan ketam dia... satay?? sampai balik x dapat merasa coz orang beratur sampai ke KLCC gituuuu.. situasi yang sama pada ayam BBQ..

3. Dah la air kena kena bayar asing, pencuci molot lagi la sedih... tembikai yang x sampai 2 saat dah licin.. kitorang x merasa langsung... servis Restoran Nelayan mmg terok, 3 jam sekali baru la dowang reti nak refill, arghhh tension...

Ermmm cD rasa 3 cukup la kan, tanak arrr hentam bebanyak.. nanti pahala puasa cD lak tercalar, huhuhu... So pada kamoo semua yang bercadang nak berbuka kat sini, baik x payah... tapi terpulang laaaa, cD bukan menghasut tapi itu hakikat yang cD telah tempuhi. Maybe nasib kitorang kurang baik coz weekend katanya, haruslah ramai kan... ermmm entah..

bagi cD, "cukuplah sekali kau menghiris hati... " huhuh feeling dayang.

Sebelom berbuka petang tu, cD ngan Hanie sempat ler berpoye-poye di tasik titiwangsa ittew... bercengkarama persis drama swasta lagik... Tengok ler aksi pose-pose Chantek kami... Masalahnya ko chantek ke? huhuhu


sedondon kaler pink lagik...



Nie plak antara menu yang sedey ittew...
makan sambil kesat air mata, sedih.....






cD minta ampun dan maaf jika entri kali nie menyentuh perasaan sesetengah pihak, yer la mana tau sedara mara dia keje kat Restoran Nelayan ke, bapak dia pemilik Restoran tu ke... cD cuma luahkan apa yang terpendam je.. so maafkanlah..

-cD-

2 comments:

amirul usheruff dzulkarnain said...

one word utk restoran nelayan...SEDEY...!!!

-cD- said...

memang SEDEY.... nanges nie, huhuhu