Friday, September 26, 2008

Salam AidilFitri...

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan ke-26 buat semua teman-teman tersayang... cD mengambil kesempatan nie untuk mengucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri, cD menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf zahir batin sekiranya ada terkasar bahasa, terlanjur perbuatan, tercoret sesuatu yang mengguriskan hati dan perasaan kamoo semua. Maafkanlah... Sesungguhnya cD juga manusia biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan.

Dihari yang mulia ini, marilah kita sama-sama bermaaf-maafan... lupakan segala permusuhan dan persengketaan, moga lahirnya syawal bersama 1001 kenangan yang menggembirakan kita semua.

Salam AidilFitri buat semua, cD cayang Kamoo.. muahh muahh kat pp.

-cD-

11 comments:

Hidney said...

selamat hari raya to you too ucuk. maaf zahir yer. batin nya tak tersilap lagi kot. hehehe

jangan makan banyak sgt time raya ni. jaga badan tu.

kin said...

cD...
Kak kin ampunkan..lain kali jangan buat lagi tau!

Hehehe :P
Stay cute kay...
Maaf Zahir Batin
&
Selamat Hari Raya !

eQbalzack said...

maafmu diterima...lain kali jangan buat lagik! hehe

p/s: petang2 sket, raya per-1 abg eq dtg umah cD ngan rombongan cik kiah...k.

Hidney said...

tak ada rombongan cik kiah ke bintulu kah abang eq?

you are now in my zone said...

salam lebaran, cd :)

-cD- said...

Ermmm yer ker batin x tersilap lagik? oopssss.. huhuhu Selamat Hari Raya gak..

Nak pelokkkkkkkkkk..

-cD- said...

Kak Kin mekacih ampunkan dosa cD, huhuhu namooo jadik adik durhaka katanya... huhuhu..

ermmm dah siap sedia ke nak terima rombongan cD nanti ke umah baru?

-cD- said...

ermmm kalau ade peluang cD x akan lepaskan.. huhuhu suke je buat dosa nie.. ermmm abg aQ ikot x? pastu kita g umah akak sha ehhh..

-cD- said...

rombongan ke bintulu? emmmm umah akak sha 15 minit jer drive, bintulu 2 jam setengah nek flight...

larikkkkkkk

-cD- said...

Salam lebaran juga nuar....

kin said...

huhu... ada bwk rombongan ke ???...huhuhu... larikkk!!