Wednesday, October 22, 2008

Bile Nak Potong???...

Assalamualaikum...

Ermmm pagi nie cD sekali lagi ditegur pasal rambut... "bile nak potong rambut?? x encem laaa panjang sangat" cececehhh. Mereka-mereka dipersekitaran cD nie memang cukup peka dengan perubahan yang berlaku. Pakai baju baru dowang perasan, badan cD naik dowang tegur... rambut cD panjang pun dowang jadikan isu.. Ermmm mekacih la coz prihatin, beruntung cD berada dalam persekitaran begini...

Memang rambut cD dah panjang sket... sebelom nie cD x pernah ber"imej" rambut panjang pun.. rambut kat belah belakang siap boleh ikat lagi, tu pasal dowang semua perasan ngan perubahan imej dan penampilan cD. Terkadang rimas gak bila berambut panjang nie, tapi entah ler tetiba rasa nak simpan... matilah teringin nak bertocang bagai... huhuhuh

Kamoo rasa cD patut simpan or potong? Siyes cD memang teringin nak berambut panjang, kekadang makan hati tengok rambut Tyra n Beyonce... matilah cD da meroyan.. Ermm tengok ler bila dah rimas sangat cD akan kembali ke imej lama... buat masa nie cD masih selesa begini..

p/s: chantek x imej baru cD nie?

-cD-

22 comments:

DaK haNIe said...

HARUS potong dlm kadar yg SEGERA!!

tp not too short k.. nt xensem.. =P

**bg perhatian pd perkataan yg bold tu..occay!!

-cD- said...

huhuhu HARUS katanya... seb bek x WAJIB...

DaK haNIe said...

hepp..babap kang.. =P
pape pon..kene potong gak..
tp..no more BOTAK style..

-cD- said...

ermmm mmg x leh botak, nanti nampak bulat.. kena kurus sket baru leh botak.. oopsss

p/s: tingin nak wat tocang..

DaK haNIe said...

meh hanie watkan..
nk??
[pastu ikat reben.. wallaweii chumeii nyer cd!!]

ahaksss =P

Lyd said...

ehhhh try le sekali berambut panjang....hehehe

tak seswai kang kite potong ler... :)

go go chaiyokkk CD... :P

amirul usheruff dzulkarnain said...

potong je pendek..
kalo nak catwalk pakai wig jee..

(aiyoh, taknak jugak tutup kes lama kan..larikkkkk..)

-cD- said...

Lyd - mmg nak try ler nie lyd.. terharu ngan sokongan kekawan, matilah...

-cD- said...

Acap - kalau nak pakai wig harus ler botak tros... ermmm ok gak kan, ingat erra jer ratu wig, harus dirampas tahtu tu.. nak jugak..

Lyd said...

okes2..heheheh kite jumper lagi 2bulan.. hahaha nk tgk rambut CD time tu ... agak2 panjang manaaa la.... :P

azizisamsudin said...

jgn potong ... abang eq suke orang2 yang rambut mcm cd .. tp jgn colourkan je ...

-cD- said...

Lyd - 2 bulan lagi? mrasa time tu da boleh libas ngan rambut cD.. huhuhu

-cD- said...

zizi - ehhh pe kena mengena ngan abg eQ plak? huhuhu.. Ermm tapi rambut cD da kena celop, cene? matilah..

i-chimera said...

Ehhh... tak de pape masalah pun dgn imej rambut tu... ensemmm je. nape nak potong pulak??

-cD- said...

mmg ler x der masalah bro, just tanye pendapat jer.. tapi kekadang rimas gak..

tokeh butik kedaung said...

dah sudehhh.. jgn peningkan pale i nak carik wig ala2 beyonce la, tyra la... mak nak ko maintain rambot tu. Dah ok dah tu kot kalo2 ade kecemasan, kuar jek runway ngn rambot tu occay!*matilah nyambong entri sblm*

p/s:nak potong rambot eh? jom! kite gi MJ, heh.. :)

-cD- said...

huhuhu matilah mak hayam da sound... ermmm namoo potong lagi, nak simpan sampai leh libas2 rambut tu..

amirul usheruff dzulkarnain said...

tu dia..pastu boleh jadi jurucakap wella katanya kan..

akusiktauk said...

simpan je rmbut pjg mcm lan.
:)
he3.
nnti kta buat rmbt nk celen sama anuar zain.

-cD- said...

tu diahhhh x cukup ngan catwalk, sempena comeback nie terus sapu ngan komersial katanya... tp x leh lawan duta Omega oopssss..

-cD- said...

huhuhuh mak cD pun kata cD tiru lan... mana der tiruu...

tokeh butik kedaung said...

kalo nak simpan pjg, mak sarankan jadik jurucakap Rejoice occay.. guna gigi pon boleh.. eh! silap2.. guna jawwrii pon boleh...... heheh...