Tuesday, November 18, 2008

Adiah Dari Penang...

Tu diaaa, tajuk entri adiah dari Penang katanya... Ko skandal ngan sape plak kat Penang tu cD? huhuhu x der maknanye nak skandal manjang, adiah nie sebenarnya cD terima dari Hanie yang baru pulang berpoye-poye di Penang last week... Sakan ko kat sana ehhh, siap MMS pic kat Feringgi lagi ari tu.. ermm x jelez x jelez sambil tumbuk bantal...

Mekacih la kat Hanie coz ingat gak kat cD nie.. sonok tau dapat kekawan cam nie.. tiap kali dowang g jalan, sure balik nanti cD dapat adiah... sonok kan jadi cD? huhuhuh. tapi agak-agaknye ape ehh dalam bungkusan tu? Jeng jeng jeng...

gelang kayu Penang katanya...

Yeyyyy... cD dapat gelang lagi, huhuhu makin bertambah koleksi charmbracelet cD.. Jika sebelom nie cD ade charmbracelet dari Sarawak dan Brunie, skang tambah 1 lagi khas dari Penang lak... yeyyyyyyyy.. tetiba tingin nak wat koleksi gelang kayu dari seluruh Malaysia plak, matilah cD da meroyan...

teros pakai katanya....


chantek x charmbracelet Penang nie?

p/s: syukur pada yang Esa kerana izinNya pudar segala pancaroba...

-cD-

25 comments:

Hidney said...

suka la tuh...

-cD- said...

mesti la suke ucuk... sape yg x suke dapat adiah.. nak charmbracelet Bintulu plak.. kekek

miSz.haNie said...

moge tambah encem ngan bracelet baru..
kuikuikui.. :P

-cD- said...

amin... huhuuh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak yg dari Putrajaya ker?

hehhehehhe

-cD- said...

yanie nak kasi ke?
nak.. nak... nak..

huhuuh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

cD...

he he he....nanti2 yanie carikan khas utk cD ek...made in Putrajaya..(^_^)

Lyd said...

hehehhe adiah dari penang gitu..
penat kitaorg cari yg seswai tau.. hehehehe rambang mate si hanie tu nk pilih yg terbaik tuk CD

miSz.haNie said...

dak lyd..

syhhhh....
jgn dibocorin rahsie tuh..
hehehehehe

i-chimera said...

yg pahang punya dah ada blum??

cik wanie said...

cd...

nanti tunggu dari kedah plak ok,
rasanya kat kedah pun ada gak gelang cenggitue,
hehehehhehehe...

sudikah kau menerima gelang dari kedah?
soalan x blh blah kan:)

-cD- said...

Yanie

Yeyyy yanie nak kasi cD bracelet Putrajaya... mekacih ehhh..

-cD- said...

Lyd

huhuhu mekacih la kat lyd n kekawan coz membantu Hanie.. kekeke Hanie tau taste cD cene..

-cD- said...

Hanie

hahaha terlambat, rahsia sudah bocor..

-cD- said...

Bro Chime

Pahangnye lom ade.. nak kasi kew? bestnyer...

-cD- said...

Wanie

Wahhh Wanie pun nak kasi ehhh, bestnye dapat kekawan cam nie.. mekacih semua..

le célibataire said...

OMBK nak jugak...bagi cepat....bagi cepat...bagi cepat

-cD- said...

ermm tanak kasi...
x kira tanak kasi gak...

i-chimera said...

okeyy.. saya cuba cari dulu yg pahang punya... kalau ada nanti saya belikan utk cD (mintak2lah tak ada)... huhu

-cD- said...

ishhh x ikhlas tu... siap minta x ade.. huhuhuh (minta2 ade la)

miSz.haNie said...

smlm berpoye di puncak..
terjumpe 1 charmbracelet yg sgt chantek..
hikksss...
[kasik peram..beli utk besday tahun depan la ehk...]
hehehehe =P

-cD- said...

hanie

wahhh dapat 1 lagi la maknanye kan?
suke suke suke

cahayaqaseh said...

jeles...jeles...jeles ni...
cd dapat gelang dari penang....
akak pun nak satu huhuhu....

-cD- said...

huhhuhu jgn le jeles...

jacker said...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
jordan shoes