Thursday, November 27, 2008

Cover Girl@Boy?...

Easy,
Breezy,
Beautiful,
Cover Girl... oopsss matilah ade Boy katanya.

Nie la padahnya kalau sindrom Diva sudah meresap jauh ke liang-liang nadi dan menjadi darah beku, oopssss mula la nak gedik-gedik x tentu pasal... Berikut adalah edisi Cover Girl (walaupoooooon ade Boy) @ Bora Ombak katanya... Matilah Tyra sujud sambil menitiskan air mata tengok pic nie.. Rasakan..

Kalau kamoo semua nak tengok bertapa "flawlessnya" kulit muka dak-dak mental nie, sila klik pic untuk besar... matilah korang... huhuhu (pecah pewot gelak sowang2 nie cam orang gilew.. tu le slalu sangat meroyan katanya...

Enjoy, Muahhh muahh kat pp.

chantek ke?

suke pic nie...

Nanges, Fasha over tau...

easy...


breezy...


beautiful...


cover girl @ boy....


pose Jaslene Gonzalez katanya...


Moncong x hengat...



p/s: Easy, Breezy, Beautiful Cover Girl... matilah walaupon ada Boy...

-cD-

11 comments:

Anonymous said...

sentapzzz uooolls bila tgk moncong hakak yang tak hengat tu hayohh matila kena carutzzz uollsss reramai...walau maper pun BEBAS!!!!! awas ek! aisha fasha aldrianna...bagai nak gila nengok nangess uollss!
p/s cd mana ada fasha over biasa sajorkk!

i-chimera said...

hallamak... muka licin berkilat... tenyeh pakai kertas pasir kot...

saya selalu jugak lepak bora asmara... errr, adik beradik ke dgn bora ombak ni...

aku dah gile said...

girlssss... harus la flawless.. kate edisi cover girl :p

RizaL said...

aduih... rosak mata ku huhuhu

amirul usheruff dzulkarnain said...

PENGSAN....

-cD- said...

Fasha

Awas...
it's Fasha b***h
tu diaaaaa...

-cD- said...

Bro Chime

pe plak kertas pasir, berkat air wuduq tu... matilah aku...

ermm bora asmara tu kat mana? leh asmaradana skali kew?

-cD- said...

aku dah gile

haruslah melert...
ade ke cover girl yg sedey?

-cD- said...

Rizal

jelez la tu kan... ekekek

-cD- said...

Acap

hambek ko aku simbah selabdi air, ko nak pura2 pengsan lagi? huhuh

maicher said...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
fashion jewelry