Monday, November 17, 2008

Escape Africa Katanya...

Merasalah entri ari tu x ade gambar katanya... skang cD wat entri khas untuk kamoo semua lebih mengenali Alex, Gloria, Marty & Melman... ermm tapi siapakah Alex, Gloria, Marty & Melman? Matilah tanda soal katanya...

Sebelom cD memperkenalkan siapa mereka, jom kita tengok pic dak-dak mental nie bergambar dulu.. huhuhu sebenarnya ada banyak lagi pic, tapi seperti biasalah... cuma ini sahaja pic yang lulus untuk dipublish... piawaian penapisan telah diketatkan untuk mengelakkan dari di "gam" oleh RTM.... matilah kau...







Ok.. kita berbalik pada Alex, Gloria, Marty & Melman.. Mereka merupakan sahabat baik yang sentiasa bersama tidak kira apa juga keadaan.. susah senang semuanya ditanggung bersama. Jika dahulu mereka sama-sama berjaya mengharungi kepayahan hidup di kepulauan Madagascar, kini mereka sekali lagi bersatu untuk menghadapi dunia liar Afrika yang lebih mencabar...

Malas arrr nak cite pepanjang.. skang cD mempersembahkan Alex, Gloria, Marty & Melman.... Jeng jeng jeng.. matilah kau, cD larik dulu...

cD @ Alex - haruslah tuan punye blog jadi hero kan....
Fasha @ Gloria - seswai sangat, matilah aku (hampun fasha)
Khai @ Melman - ko tinggi cam zirafah kan, so padan la sangat...
Kak Eny @ Marty - sah-sah kak eny x leh jadi Gloria, matilah aku lagik...

Alex, Gloria, Melman & Marty...

p/s: Hamponnnnnnnnnnn....

-cD-

8 comments:

kak eny said...

wah..!! harus kena cat belang polak le nihhh???

-cD- said...

Harus lah...

Anonymous said...

hayohh saper uyang seru aksesori badan mak tu meh cni mak cium pakai montotttt lalallalala mana dia??? aisha aldrianna lamma

you are now in my zone said...

madagascar sgt best! but still for me its #2 rank after kungfu panda :) hihi

-cD- said...

Fasha..

ermm sori Gloria, oopsss Fasha... huhuhu.

-cD- said...

Nuar

#2 katanya... ermm sama2 ade kelibahan dan yg paling penting sama2 best dan menggelikan hati..

KaerAzmeer2008 said...

thanx cd post gambar kaer kat blog u, malatop....

technology said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry