Wednesday, November 26, 2008

Mangsa Kekejaman TAG...

Tu diaaa tajuk entri...

Ngapelah la cD selalu menjadi mangsa ehhh, kejam sungguh teman-temanku nie... kekeke sudah jangan nak berdrama swasta petang-petang nie. Ermm Bro Chime yang encem tu telah meng"TAG" cD lagi, memandangkan TAG nie senang cD buat la untuk memenuhi permintaan... Pada cik Hanie, sori... blom berkesempatan nak jawab TAG hang... sabar ehhh.. Bro Chime sungguh kejam coz soh cD jawab 2 TAG sekali... nanges...

TAG #1
*ambil 4 gambar anda dalam watak yang berbeza
*kemudian gambar2 itu disusun dalam bentuk collage
*gambar itu mestilah disnap oleh orang lain. jangan snap sendiri!!
(matilah nak soh sape yg amek, x kira cD snap sendiri jugak)


TAG #2
Take a screenshot of your desktop without moving/closing any of the windows.

tu diaaa, sekali model charmbracelet kuar...

Ermmm rasakan cD nak TAG orang len plak, kamoo semua kena jawab ehhhh.. jangan ngade-ngade tamoo buat plak... ermm nak TAG sape ehhh?

1. Ucuk
2. Hanie
3. Sakura

p/s: Hope Bro Chime berpuas hati ngan jawapan cD nie... len kali jangan la kejam sangat, sambung nanges...

-cD-

7 comments:

miSz.haNie said...

wuuuuuuu..
jahatttt!!!!
napekah name ku terselit di situ..
waaaaaaaa....

i-chimera said...

bunyi tajuk tu macam mangsa kekejaman rumahtngga je...

alah takdelah kejam sgt pun... ada yg lagi kejam tau, tapi saje saya bagi yang baik-baik je suruh cD buat.. apa2 pun... mekaseh... cD memang spoting (macam ni lain kali blhlah tag dia lagi)...

muka yg tgh2 yg mulut muncung mcm itik tu... cutelah... tak pernah lagi jumpa org mcm ni punya cute.. heheheh...

-cD- said...

Hanie

ermm nasib ler, bukan senang cD nak wat pilihan. Hnaya yang bertuah je kena tau.. huhuh

-cD- said...

Bro Chime

Kejam dari segala aspek tu.. huhuh cD mmg sporting tau + comey + baik hati, tu yang selalu jadi mangsa... nanges.

kalau bandingkan ngan itik, sapekah yg lebeh cute? matilah soklan bonus..

Hidney said...

dah dijawab... harap puas hati huhuhu

-cD- said...

Ucuk

puas hati sangat2.. x tahan pic nguap tu...

technology said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
handmade jewelry