Monday, November 17, 2008

My Favourite Shoe???...

Matilah dok kena TAG manjang... TAG sedia ada pun x terbuat, ari nie cD kena TAG lagi oleh Ucuk. Ermmm TAG kali nie agak menarik, tanpa mengira risiko cD dengan confidentnya menjawab TAG tersebut.. My Favourite Shoe katanya.... huhuhuh suke, suke, suke (weiii ngape korang senyum-senyum tu?) kekeke

Ermmm da sah-sah Heels adalah My Favourite kan... Matilah kau... Banyak-banyak heels, yang bertatah berlian nie tetap menjadi pojaan hatiku... hamek ko... harap ucuk berpuas hati ngan jawapan nie ehhh.. Besday taun depan kasi heels ehhh..


Heels berlian + kaki berbulu = seksi nak mamposss...

ko mampu catwalk bagai? matilah aku...

cD dengan rasminya ingin meng"TAG" mereka-mereka nie... Mrasa la korang jawap TAG nie ehhh..

1. Cik Hanie
2. Abang eQ
3. Acap
4. Sue
5. Bro Chime


p/s: nanti nak wat entri khas ler... koleksi heels katanya...

-cD-

13 comments:

only +RIZAL+ said...

xhengat ye~ kaki bulus itteww~

Hidney said...

kannnnnnnnnnnn! hehe terjawb lah sudah

i-chimera said...

mana saya ada heels... kasut kaca cinderella boleh tak??? eleeyyy... tag yg saya bagi dia tak buat pun...

you are now in my zone said...

sajer lah tu kan nk cipta chaos lagi tuh...hikhikhik :p suker create scene kannn ;)

-cD- said...

Rizal

ermm seksi kan, kan kan??

-cD- said...

ucuk

nak sangat kan.... huhuhuh puas..

-cD- said...

Bro Chime

kasut kaca cinderella?? wahhhh nak soh Jimmy Choo wat satu la cam nie.. kekeke

-cD- said...

Nuar...

haruslah, hidup x meriah tanpa itu semua.. huhuh

only +RIZAL+ said...

nk jugek lo.. heels~
boleyy....

-cD- said...

Rizal

ermm nak juga ke? huhuhu cuba catwalk dulu.

only +RIZAL+ said...

harus~ berjaya yah~!!
harus nk lawan kn~

-cD- said...

Rizal

wahhhh kemain kekwat..

jacker said...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
jordan shoes