Tuesday, January 6, 2009

Mulakan Harimu...

Assalamualikum...

Akhirnya ketemu juga kita ehhh.. uhuhu, sori ler coz cD bz sungguh lately nie. Ari tu bz ngan closing skang bz ngan penempatan dan keje baru lak. Maklum la dah balik ke HQ, tanggungjawab makin besar x macam dulu masih boleh goyang kaki dan dok ngangkang jer... Paling sedih cD masih x dapat kemudahan komputer lagi, seb bek la bawak laptop sendiri... kalau idak nganga je la sehari suntuk ngadap dokumen kewangan nie...

Alhamdulillah syukur, tempat dan persekitaran baru nie agak selesa dan sempurna.. cuma kebebasan berinternet agak terbatas.. kalau dulu 24 jam boleh hadap tenet skang dah x boleh.. huhuhu komitmen di HQ harus diutamakan... cecece... Ermmm kat sini cD ditempatkan di aras 14, so hari-hari cD dapat buat laporan statistik kesesakan lalu lintas kat bawah.. kekeke banyak sungguh kenderaan yang lalu lalang kat sini.


Pemandangan dari aras 14, Kuala Lumpur seakan jauh... waaaaaaaa



Persekitaran baru yang mendamaikan...



Tengok kat bawah tu, kesesakan lalu lintas... siap leh buat statistik lagi..

Maaflah coz x dapat nak update banyak.... Masa seakan mencemburui cD, tapi jangan risau ada peluang dan kesempatan akan cD manfaatkan sebaiknya... Sampai ketemu di lain kali... huhuhu cayang kamoo semua.. muahh muahh kat pp.

p/s: Rindu...

-cD-

12 comments:

myZone | When Anuar opens to public said...

cd kj katner plak la ni?

-cD- said...

ermmm kat Menara PGRM je... huhuhu macam jauh sangat kan.

Lyd said...

ooo menara PGRM..... :)
igtkan kene p putrajaya...

-cD- said...

Lyd

dok putrajaya sah2 la x nampak panorama pemandangan KL tu.. huhuh

miSz.haNie said...

akhirnya...
DIVA dh memunculkan diri..
hehehe

psstt...wendu nk bergosipan.. :P

-cD- said...

Hanie

Waaaa nak nanges.. leh on9 time lunch hour jer... waaaaaaaaa

miSz.haNie said...

erkss...
time lunch jek ke..
uhuhuhuh..
sadis yamats!

Lyd said...

on9 time lunch? senasib le kite... hukhuk

azizisamsudin said...

tu dia ... merasa duk pgrm.. pagi2 menghadap lalu shemelin ...

cd g keje naik train or kete ?

eQbalzack said...

cd...hati2 kat cheras tu ek...hehehe

chimera said...

uih! cD sudah kembaliiii... sonoknyeeee... datang sini dia syik takde je...
selamat bertugas ditempat baru... dah makin naik darjat ya...

materials said...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
jordan shoes