Wednesday, March 25, 2009

Katak & Pisang...

Katak pisang katak puru,
Adakah katak dan pisang sepupu?
Jangan perasan atau terharu,
Bukan I miss U atau I love U
Just nak ucap selamat hari Rabu

Ko sentap x? Pepagi buta da dapat sms melaser just nak ucap selamat hari rabu... Matilah bila manusia makin kreatif, nak ucap selamat pun berpantun bagai... Mekacih pada insan yang menghantar sms nie, selamat hari rabu gak ehh..

p/s: Katak dan pisang sah-sah bukan sepupu coz mak bapak dowang lain spesis ok... Balik buka semula buku teks "Alam dan Manusia"

-cD-

8 comments:

chimera said...

apa persamaannya katak pisang dengan lepat pisang.. selain dari nama pisang kat belakang nama masing2. haaah...

dua-dua tak reti makan pisang...

sebut pasal katak ni... hadoiiiii.. saya dah anti betul kat menatang tu... tak tahu ngape, rasa nak marahhhh jee...

cahayaqaseh said...

selamat hari rabu juga cd...

emmmm...lamanya tak dengar citer dari adik akak yang comel dan musyukkk masammmm ni....huhuhu....

ada baik ke dik????

KaerAzmeer2008 said...

bila wanita tue nak hantar gambar? di dah hantar kat ko ker?. katak yang ko mimpi hari tue ok tak?

-cD- said...

Bro Chime

ermm nanti cD nak menternak katak n try bagi makan pisang laaa.. mana tau satu transformasi akan berlaku.. matilah..

-cD- said...

Kak Ayu

ermm cD sihat2 je, cuma keadaan dan bebanan tugas yang melampau sket.. huhuh mekacih coz bertanye khabar.

-cD- said...

Kaer Azmeer

Sudah... dah fwd kat mail ko pun.. wanita mana ko maksudkan? mak hayam besar kah?

e n c h e k || CAMERA™ said...

katak pisang??
huuuuuuuuuuuuuuuu~
geli2

[yAN!e][pUTraJAya] said...

teringat n3 katak pisang di blog yanie yg terpaksa di kuarkan atas sebab2 keselamatan....


huhuhuh

=[