Thursday, May 28, 2009

Happy Birthday Ucuk...


Happy Birthday 2 U
Happy Birthday 2 U
Happy Birthday 2 Ucuk..
Happy Birthday 2 U

Hari nie, 28 Mei 2009 genaplah usia Ucuk (Hidney bin Wahid) ke angka 28 tahun. Masih ada 2 tahun lagi sebelum mencecah angka 30, huhuhu. Pada Ucuk, Selamat Ulangtahun Sayang... oopsss, moga dengan bertambahnya usia mampu menambahkan rezeki. Ermmm nak adiah turun kl ehhh.


Doaku, moga engkau berbahagia selalu...






p/s: Selamat Ulangtahun Sayang, cukup dengan salam & manis doa...

-cD-

10 comments:

[[ Sakura ]] said...

selamat hari lahir ucuk..

heheheh..
cd kemsalam ucuk eh!

-cD- said...

Ermmm nanti kalau ucuk baca dia jawab la tu... huhuhu

chimera said...

selamat hari lahir ucukk...

W. Hidney said...

wah tak perasan ada entry ni hehehe... terharu seh. thanks ek ucuk. kalau bleh reel nak adiah percutian ke genting highland dengan gula2 kapas besar warna oran terang. boleh ker? hehehe

sakura... salam mu ku terima. eh eh... chime panggil i ucuk. nak gelak ker atau nak nangis terharu jugak? hehehe

-cD- said...

Bang Chime

Ehhh mane leh panggil ucuk, cD sowang je arrr boleh.. huhuhu

-cD- said...

Ucuk

Ermm pe sangat la pakej ke Genting n gula2 kapas tu.. Mehhh arr

kin said...

U..u...Uuuuu....
ish memang tak leh nak sebut.

LOL

anyway..cute lar korang berdua ni

-cD- said...

Kak Kin

Sebut betul2 la kak kin..
uuuu cukkkkkkkkk, ucuk..
kekekek

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tumpang wish....

SELAMAT HARI LAHIR INCEK UCUK....

yg ke 28 tahun....muda lagi nih
hehhehehe

-cD- said...

Yanie

haa ahh muda lagi kan, sambut besday ke 28 pada 28hb, best kan..