Wednesday, September 30, 2009

Selamat Pengantin Baru...

Sabtu
26 September 2009
Kampung Sanggang, Temerloh
Pahang Darul Makmur.


Selamat Pengantin Baru buat Razlina & Akmal... Tudiahhh konsep kenduri kawen dalam kemeriahan Aidilfitri kan... Meletop sangat. Semoga berbahagia sehingga ke anak cucu hendaknya... Meriah ok kenduri kawen di bulan syawal, alang-alang datang makan kenduri kita datang beraya skali... Tumbang 2 ekor kerbau tu, sedap gilew rendang kerbau kampung sanggang... 1st time cD makan daging kerbau katanya, bertambah-tambah gebu la kan...

Buat Lin,

Selamat Pengantin Baru...
Semoga berbahagia dengan status anda sekarang...
Jadilah seorang isteri mithali...

p/s: Belum bersedia untuk ke gerbang itu... Oppsss.

-cD-

14 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

>> selamat pengantin baru.....

wah...berseri2 nyer pengantin...

bila la akan tiba saat itu di dalam kehidupan ku? muehehhehe....

very2 the verangan kan cD?

cD....jom naik pelamin....ekkekkekek

-cD- said...

Ada jodoh insyaAllah taun depan turn yanie kan? oopssss..

p/s: cD x larat nak naik pelamin dah.. letih, dah banyak kali.. hahahah

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

-cD-

shhhh...diam2 sudeh
hahhaha...bukan turn HANIE dulu ker?

kekkekekkek

ezam said...

pelamin anganku musnah....

ezam said...

pelamin anganku musnah....

ezam said...

pelamin anganku musnah....

ezam said...

pelamin anganku musnah....

-cD- said...

Agak2 la abg E, kalau ye pun musnah sekali udah le... hahaha

ezam said...

hahahahahahhaa ampon tuanku beribu2 ampun sembah patik harap di ampun...



ingat dia tak posted lagik.....duk try try n try sampai berjaya tapi tak sngka lak bertalak tiga komennya...ahahahahaha

chimera said...

selamat pengantin baru utk lin..
errr,,, kampung sanggang kat belah mana letak dia ek... biasa sgt dengar nama kampung tu. tapi tak tahu kat mana (sambil garu2 kepala)

-cD- said...

Kampung sanggang tu kat temerloh la bang chime.. simpang nak ke kampung sanggang tu betul2 depan sekolah teknik temerloh..

Badariah Muklisan said...
This comment has been removed by the author.
chimera said...

sekolah teknik temerloh kat mana pulak... errrrkkkkk

Lun said...

slamat pngantin bru