Wednesday, November 18, 2009

Kurniaan...

Karya ku hasil tiada tersirat
Cetusan rasa jiwa nan sarat
Cuba ku luah mengurang berat
Agar tidak parah terjerat

Utara selatan timur dan barat
Patah sayap pulang ke darat
Dosa pahala semakin sarat
Insafi diri sebelum terlewat

Segala tercipta adalah bakat
Jelas terbukti sudah tersurat
Hanya doa penyambung hajat
Moga segalanya membawa berkat

p/s: Hanya bisa menduga, tidak pula mampu merasa...

-cD-

9 comments:

azizisamsudin said...

kurnian dalam samaran kah ???

-cD- said...

Motif feeling sini nurhaliza..
hahahhaha

Kurniaan dari Illahi la..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

ni n3 pantun lagi eh cD?
hehehhe...

sy0k baca.....

=D

-cD- said...

ermmm idea datang...
luahkan je.

azizisamsudin said...

nak nyanyi kan untuk cd kat depan rumah sambil pakai kimono merah !!!! bolehhh ???

ezam said...

sejak bile part time kurnia insurance ni CD???



teeba.teeba menyampuk....hiks!

budak bengang said...

Buah epal aku ada dalam empat,
Ku bukak laci ada pisau lipat,
Ku amik pisau dan epal ku kerat,
Best sedap dimakan sbb penut serat,
Pat pat siku lipat,
Buah epal sedap siapa cepat dia dapat...

Serangkap pantun yang tak bertauliah,
dikarang dan di patent oleh budak bengang~

-cD- said...

Zizi:
Kannnn...
Kuat berangan, x pasal2 kimono yang berela-ela tu hanyat kat sungai depan umah cD.. heheh

Abang E:
Saje mengisi masa senggang..
kekekeek

Budak bengang:
Epal dipotong bukang dikerat
Dikupas kulit dipotong empat
Gebu dan manis tidak berserat
Siapa yang cepat, dia lah dapat...

hahahaha

lin said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情