Wednesday, November 25, 2009

Pesta Pantun Belum Berakhir...

Yuk kita berpantun lagi...

Tidak pernah sekalipun terlintas yang pantun sms cD tu akan menjadi satu fenomena satu hari nanti... Apa yang pasti cD suka dengan apa yang cD lakukan, mendera teman-teman untuk menjual beli pantun sebelum mereka melelapkan mata adalah satu kepuasan. Bukan bermaksud cD memaksa kamoo untuk membalas setiap pantun tersebut... Pada yang membalas terima kasih, sesungguhnya kamoo amat bertuah coz bukan semua dapat pantan tersebut. Hanya yang terpilih sahaja, dan di setiap pantun tersebut tersirat rasa hati cD terhadap kamoo-kamoo yang cD sayangi...

Jom kita layan pantun kali nie...

cD:

Tidur malam ingin bermimpi
Mimpi indah penuh syahdu
Terkadang kamoo selalu sepi
Tidakkah dihati terasa rindu?...

hehe, brani balas?

Zati:

Angin malam menghembus pilu
Bintang terang teman diriku
Sudah tentu ada rindu
Namun kamoo jauh dariku...

Mish u cD!

Kerol Kapal:

Tidur malam ingin bermimpi
Mimpi indah penuh syahdu
Apakan daya sekadar bermimpi
Tiada seorang pun sudi merindu...

Wakaka lagi sekali pun merapu.

Hanie:

Mimpi indah penuh syahdu
Buat ku lena sampai ke pagi
Diam sepi ku bukan x rindu
Apakan daya bil telefon x bayar lagi...

hahaha... kelas... bangun pagi terus jawab pantun.

Doney:

Indah puitis kerana madah
Sulaman kata hamparan kalbu
Andai sepi rasanya indah
Buaian rindu menongkah lalu...

Abang E:

Bila merenung bulan yang mesra
Hati x keruan merindu dia
Bila yang mesra di depan mata
Ingin ku dakap ku kucup bibirnya...

cD membalas:

Bagai pungguk rindukan bulan
Bulan terang tengah mengambang
Tiap inci mesra kucupan
Tanda di hati masih sayang...

Abang E tanak kalah:

Jika di hati masih di sayang
Beri keperawananmu padaku sayang...

cD membidas:

Tidak mahu ku bukan jalang
Maaf sayang nasibmu malang...

hahaha rogol je.

Abang E masih bertahan:

Ku tahu nafsu kudamu
Buat aku mendesah berahi
Ku tahu alur tubuhmu
Buat aku ghairah disini...

cD lancar serangan:

Kudaku lari gagah berani
Gagah lari bermegah diri
Apa diturut nafsu begini
Kelak terjerat diri sendiri...

Abang E still tanak kalah:

Jerat percintaan nama diberi
Misai yang lebat jadi pujaan
Jika kasih sudi berkongsi
Ayuhlah kita berskendel-skendelan...

Yanie:

Cik Yanie gebu nak jawab.

Anak itik berenang-renang
Anak katak anak berudu
Barang lepas jangan dikenang
Cari pengganti terubat rindu...

Yanie membalas lagi:

Tengah sedap aku bermimpi
Terdengan ringtone henpon berbunyi
Macam mana tak tido lagi
Ingin membalas pantun mu tadi...

hahaha berani balas pantun kul 1.50 pagi??

cD menjawab:

Maaf ganggu di tengah malam
Pantun dijual minta balasan
Niat murni memberi salam
Tanda mesra jalinan insan

hehe jom tido.

Ijad:

Membeli jamu di batu gajah
Tauhu dicuri oleh si Jenab
Mengenalimu satu anugerah
Mahu mencari teman yang akrab...

Malu bertanya berangan tahu
Mati idea x dapat cluenya
Acu ku manja jangan begitu
Nanti usia cepat lanjutnya...

Mawar:

cD Cayang..

Cantik tautan melati berseri
Jambaknya layu pudar terbayang
Diam bukan bererti sepi
Dihati rindu dibibir sayang...

p/s: Terharu..... sangat-sangat...

Semua jawapan tersusun rapi
Mekacih balas pantun diberi
Kini cD tak lagi sepi
Ada pantun sebagai enrti...

p/s: Masih ada sebahagian lagi, esok-esok muncullah enrti... hehehe

-cD-

5 comments:

ezam said...

haiyyaaaaaaa pantun X rated ku pon terpaparrrrrr....hahahahahha

-cD- said...

hahahha tau x per.
bikin panass..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

hakhakhak....

sesi berbalas pantun kul 1.50 pagi kekdah nyer....kekekek

-cD- said...

Seswai la ngan tema mendera kan?
hahahah.. dak Hanie tu bangun pagi baru dia reply..

eQbalzack said...

jaga abah tu betul2...jgn dok kuar sana sini je...hehe...kantoiii!

p/s: sori dtg tak bitau masa dtg...terjah je!