Friday, May 28, 2010

Happy Birthday Ucuk...



Happy Birthday 2 You
Happy Birthday 2 You
Happy Birthday 2 UCUK
Happy Birthday 2 You




Selamat Ulangtahun Ucuk, semoga hidup dirahmati, dikurniakan kesihatan yang berpanjangan dan dilimpahi dengan rezeki yang melimpah ruah. X kisahlah walaupun x pernah hadiri majlis konvokasyen dan pic konvo tipu, ooppsss... Janji hidup sentiasa Happy....

Happy Birthday Cuk, Mauahh muahh kat pp.

p/s: Ermmm nak adiah pe?

-cD-


8 comments:

Boy said...

eik... hidney punya besday yea.. happy birthday!

f said...

ala....comelnye ;)

W. Hidney said...

hahahaha tetap nak mention jugak kan? thanks ucuk huhuhuhu terharu nih

ezam said...

bagus sesape jadi kawan cD ni ek...semua besday kawan2 cD ingat dalam hati atau tulis dalam diari...



sooooo sweeeettttttt~

Boy said...

ezam punye besday nanti jgn lupe mention umur tau.. hehe

-cD- said...

Boy:
Haa ahh besday "Tengku Schazreel" heheheh (Hidney Wahid)

F:
hehehehe cute kan..

Ucuk:
Mestilah, ada apa pada nombor kan?

Abang E:
cD x de sesapa pun, kawan2 adalah segalanya. Tarikh2 nie dah jadi sebahagian dari cD..

p/s: tunggu 21 Julai lak..

Boy:
Kena tunggu 21 Julai la kalau nak tau. heheheh

Afzainizam said...

┌─┐ ─┐
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
└┐▒▒▒▒┌
Peace no war...
Selamatkan Palestin.. Tanggungjawab Yang Wajib Ditunaikan ... Selamatkan Gaza!
Ratusan ribu rakyat Palestin berada di ambang kebuluran..

Misi KeAmanan dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Aku pernah datang blog ni lah... ye aku baru teringat kita terputus hubungan blog ... dan aku harap dapat sambung balik bloging ni...

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

happy birtday to youuuuuuu....

ezam said...

tatap 21 forever~~~~~~~~~~~~

pls take note.


hahahahah