Thursday, November 3, 2011

Cinta Ku Buat Kamoo...

Cinta ku buat Kamoo bagaikan huruf-huruf
Yang terpatri di setiap helaian kitab

Cinta ku buat Kamoo bagaikan air
Yang mengalir di lautan tepi

Cinta ku buat Kamoo seperti setianya sang awan pada kekasihnya sang langit
Biarpun hujan dan guruh menimpa bumi, awan tetap di dalam dakapan sang langit

Akan tetapi....

Cinta Kamoo buat aku sepi
Cinta Kamoo buat aku mati
Cinta Kamoo buat aku menangis lagi
Cinta Kmaoo buat aku, telah lama pergi....

Aku... tetap sendiri.



p/s: Terlalu sayang untuk melepaskan Cinta ku buat Kamoo...

-cD-

3 comments:

achik ezam said...

alolaolaoalaoalaoalao meh tayang tikit meh....



memuahhhhhhhh >.<

Che'gu Pezal said...
This comment has been removed by the author.
Che'gu Pezal said...

...ada sorang pecinta yg Ngah kenal, dia cekal, dia tabah, dia kuat dan dia setia. Pecinta tahu, insan yang dia suka punya rasa pada insan lain~tapi tak pernah pecinta sangka insan yg dia cinta tak pernah lupa siapa sang pecinta dan betapa istimewa diri si pecinta pada dirinya. Cuma mungkin masa mendewasakan kedua mereka. In the end, thay still have each other :D